    From: Charlie delta <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Tue, 1 Jun 2010 13:38:38 -0700 (PDT)

    On 1 Cze, 22:25, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
    > Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ce2703f2-2784-43ce-9953-6c949cb3b76d@
    q13g2000vbm.googlegroups.com...

    > Nie mam belki, gwiazdki mogą być?  :)
    > W czasie II WŚ wielu niemieckich żołnierzy uratowało od śmierci wiele istnień, czy
    mimo to wg. twojego rozumku też są mordercami, jak oprawcy z SS czy KGB?
    > Ktoś, kto uogólnia... kto każdego, kto pracował w służbach nazywa ...(twoje
    epitety), wykazuje swoją ignorancję i głupotę.
    > Oczywiście jak wszędzie są bydlaki i świnie, ale takich znajdziesz zarówno w
    specsłużbach, jak i np. na plebani.
    > Nie oceniaj nikogo swoją miarą. Nie wszyscy są (byli) szujami, jak ty...

    > A jednak byli tez przyzwoici... (ale chyba nie ty, co?).
    >
    > Jak to dobrze, że teraz nie mamy w wojsku takich szumowin. Przysięgaliśmy służyć
    Polsce i oddać za Nią życie, mimo, że zamieszkują ją nie tylko normalni ludzie, ale
    też
    > takie kreatury... "wojownicy internetu"... ech...

    synku

    armia polska ginie

    zamordowano waszego zwierzchnika i waszych dowódców

    GRU ogarnia mackami Polskę

    a ty ślepy i głuchy bredzisz

    pamiętaj

    oby nie zdarzyło się że za rok bedziesz jeździł na ćwiczenia
    braterstwa i przyjaźni na ural

    historia lubi sie powtarzać a i opatrzność boska ostrzega polaków

    tylko wtedy ja nie poddam się "deja vu"

    ...bedę mieszkał za wielka kałużą

    a wy ....zobaczycie co znaczy ruski krok marszowy

    i komisarz GRU za każdym progiem