  • Data: 2005-12-13 18:58:17
    Temat: Re: tvn i pko bp :-)
    Od: "bulba" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...taonet.pl> napisał w wiadomości
    news:dnlqq8$gv0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > bulba napisał(a):
    > Rozumiem, że wszystkie te rzeczy występują w jednym banku? (pewne jest, że
    > nie w każdym)
    > Czy mógłbyś nakierować mnie na TOiP tego banku albo chociaż jego stronę
    > "domową"?

    praktycznie wszystkie banki oferujace podstawowe konto......
    przetestowalem np. www.nationwide.co.uk (towarzystwo budowlane) czy tez
    www.natwest.co.uk
    fakt niskie oporocentowanie (znikome) i biora np prowizje za
    przewalutowanie; chociaz nationwide nie; nationwide ma tez wyplaty ze
    wszystkich bankomatow na swiecie bez prowizji;

    reszty nie testowalem, bo mi odmowili zalozenia, ale zasada jest, ze
    prowadzenie i wyplata z ATM jest za free;

    pzdr.

    pb