  • Data: 2010-11-24 16:02:45
    Temat: Re: typ przelewu w Multi - o co chodzi?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:icjb4n$b8h$...@n...onet.pl...

    > Koszmarnie wysoka.
    > Np. 1 zł za głupi 1gr przelew, czy 5PLN za 5kPLN
    > Zrobić takich 20 codziennie to pochłonie średnią pensję krajową
    > Dla 4zł czytelnicy tej grupy opluwają i opuszczają bank

    Po pierwsze prowizja jest niższa niż w przypadku Sorbnetu do całkiem sporej
    granicznej wysokości przelewu. Usługa jest szybsza niż Sorbnet i jest
    całkowicie onlajnowa, z czym w przypadku Sorbnetu jest tragicznie. IMO
    poziom prowizji BC w stosunku do tego co oferuje jest jak najbardziej ok, ja
    zaakceptowałbym nawet znacznie wyższe prowizje.

    Po drugie taka możliwość może być w pewnych przypadkach kluczowa, np. w
    przypadku zapomnienia o spłacie karty, pomyłki w kwocie przelewu i groźbie
    wypadnięcia z grace periodu czy tam jakiejś spłaty raty. Wtedy "po drugiej
    stronie" mogą być setki złotych potencjalnej straty.