    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: ubezpieczenia mBank i Inteligo
    Date: 06 Oct 2005 15:36:04 GMT

    In article <di2sd8$t1f$1@inews.gazeta.pl>, Jaca wrote:
    > Użytkownik "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości

    > Korzystałem z mBankowego Generali na wyjazd turystyczny - po kilku dniach
    > przychodzi pocztą polisa. Co do cen to trudno porównać bo warunki w każdej
    > polisie inne (sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne, itp) ale myślę że są OK.

    Ja mam zupełnie inne doświadczenie i zastanawiam się przy jakich
    warunkach ubezpieczenie w mBanku mogłoby być korzystniejsze niż gdzie
    indziej. Porównywałam je z ofertą na rynku w zeszłe wakacje i w te
    wakacje. Potrzebowałam ubezpieczenia na świat, z dość wysoką sumą
    ubezpieczenia (bo kraje drogie), na ok 35-40 dni, bez wykładania
    gotówki na leczenie, najlepiej bez franszyzy, ale bez ubezpieczenia
    bagażu, oc mile widziane, ale niekonieczne. W zeszłym roku wybrałam
    Alianza, w tym PZU i obie oferty wychodziły chyba prawie 2x taniej niż
    to co w mBanku. Może przy innych założeniach i wymaganiach się opłaci,
    mi się w ogóle nie kalkulowało. Tam zdaje się nie liczą stawki za
    każdy dzień, tylko w jakichś przedziałach i być może te przedziały
    były niekorzystne dla moich potrzeb.
    Radzę więc porównać jeszcze ze 2-3 oferty. Może są w sieci, a na pewno
    telefon wystarczy.

    Renata