  • Data: 2009-11-09 19:41:54
    Temat: Re: ubezpieczenie auta osoby niepe�nosprawnej
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > posiadacz jest szykanowany koniecznoscia stawienia sie
    > pozniej na dodatkowe badania lekarskie pod
    > katem "czy moze jeszcze prowadzic auto".

    czy dobrze zrozumiałem, że jeżeli niepełnosprawny
    współwłaściciel nie ma prawo jazdy (albo straci je)
    to wszelkie przywileje z tytułu niepełnosprawności
    przepadną?

    czy osoba sprawna, która regularnie wozi chorego
    niepełnosprawnego współwłaściciela auta, będzie
    mieć jakiekolwiek przywileje, jeśli niepełnosprawny
    będzie _tylko_ pasażerem (brak/utrata prawa jazdy)?