  • Data: 2003-07-16 00:33:55
    Temat: Re: ubezpieczenie mPodróżnik w mBanku
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > W wakacje martw się o pogodę - od reszty się ubezpieczysz.
    > Jako pierwszy bank w Polsce mBank umozliwia zakup
    > ubezpieczenia podróżnego przez Internet.
    > Sprawdź szczegóły...
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/mpodroz
    nik.html

    Hej,
    Zastanawia mnie dziwna cena pakietu Srebrnego (strefa A) na 61-90 dni. Trzeba
    zapłacić 141 zł., co nawet przy wyjeździe na pełne 90 dni można mieć taniej,
    tj. kupując na 60 i 30 dni 85+46=131.
    Nie chce mi się wszystkiego liczyć, ale są i inne tego typu dziwactwa. Jeżeli
    ma to jakiś ukryty dla mnie sens?
    Jak ktoś się wgryzał w całe OWU i wie już co i jak - to proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Szymon