  • Data: 2007-08-03 22:36:11
    Temat: Re: ubezpieczenie od ryzyka urtaty dochodu
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 22:49, "Wojt@s" <W...@o...pl> wrote:
    > co o tym ubezpieczeniu myślą grupowicze
    > płacić czy nie płacić ??

    Jasne, że nie płacić. Mój bank (mam hipotekę na 30 lat) może zawsze
    umorzyć na moje życzenie jedną ratę, a w razie sytuacji losowej nawet
    zawiesić spłatę do 6 miesięcy. Rata 700 PLN, to nawet w miesiąc znajdę
    prcę choćby w McDonaldzie, aby spłacać.

    Zapłacisz im prawie 1kPLN, a jak rok spokojnie przepracujesz to ratę
    jesteś w plecy, bo poszła w błoto. Tych pieniędzy Ci nikt nie zwróci.