  • 1. Data: 2007-08-03 20:44:39
    Temat: Re: [pyt] ubezpieczenie od ryzyka urtaty dochodu
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojt@s napisał(a):
    > co o tym ubezpieczeniu myślą grupowicze
    > płacić czy nie płacić ??

    Ja bym nie placil. Zawsze wylaczam takie ubezpieczenia. Jak strace
    zdolnosc do zarabiania pieniedzy to tak czy inaczej mnie zlicytuja i rok
    takiego ubezpieczenia nic mi nie da. No ale ja akurat jestem z takiej
    branzy gdzie bezrobocie raczej mi nie grozi. A nawet jesli to chwilowe.

    Aczkolwiek rate kredytu w wysokosci 900zl to mozna placic nawet pracujac
    w mcdonaldzie. IMO nie warto placic ubezpieczenia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-08-03 20:49:31
    Temat: [pyt] ubezpieczenie od ryzyka urtaty dochodu
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam,
    mam kredyt hipoteczny na 20 lat
    kończy mi się pierwszy rok spłacania kredytu
    Dostałem pismo z banku w sprawie oświadczenia nt : ubezpieczenie od ryzyka
    utraty stałego dochodu.
    Jak sobie dobrze kalkuluje to chyba za bardzo nie opłaca się płacić tego
    dalej
    Składka miesięczna wynosi mnie około 800 zł rocznie
    900 zł na razie place ratę kredytu bo kredyt we frankach
    Jakbym stracił stałe dochody wtedy wkracza ubezpieczyciel, który przez rok
    czasu płaci za mnie kredyt
    12 x około 900 zł
    to dużo mniej niż 20 x 800 zł

    co o tym ubezpieczeniu myślą grupowicze
    płacić czy nie płacić ??

    Pozdrawiam i dziękuje za info
    Wojt@s

  • 3. Data: 2007-08-03 21:23:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co o tym ubezpieczeniu myślą grupowicze
    > płacić czy nie płacić ??

    Jest ono całkowicie nonsensowne. Chyba żeby zaplanować, że będzie szkoda.

    marekz

  • 4. Data: 2007-08-03 22:36:11
    Temat: Re: ubezpieczenie od ryzyka urtaty dochodu
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com>

    On 3 Sie, 22:49, "Wojt@s" <W...@o...pl> wrote:
    > co o tym ubezpieczeniu myślą grupowicze
    > płacić czy nie płacić ??

    Jasne, że nie płacić. Mój bank (mam hipotekę na 30 lat) może zawsze
    umorzyć na moje życzenie jedną ratę, a w razie sytuacji losowej nawet
    zawiesić spłatę do 6 miesięcy. Rata 700 PLN, to nawet w miesiąc znajdę
    prcę choćby w McDonaldzie, aby spłacać.

    Zapłacisz im prawie 1kPLN, a jak rok spokojnie przepracujesz to ratę
    jesteś w plecy, bo poszła w błoto. Tych pieniędzy Ci nikt nie zwróci.

  • 5. Data: 2007-08-04 00:53:32
    Temat: Re: [pyt] ubezpieczenie mieszkania
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    > Aczkolwiek rate kredytu w wysokosci 900zl to mozna placic nawet pracujac
    > w mcdonaldzie. IMO nie warto placic ubezpieczenia.
    > pozdrawiam
    > Mithos

    mam jeszcze do zapłacenia na kolejny rok -->> 300 zł za ubezpieczenie
    mieszkania ,
    tego ubezpieczenia od utraty stałego dochodu chyba na serio nie ma co płacić
    Pozdr.
    Wojt@s

  • 6. Data: 2007-08-05 08:27:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jakbym stracił stałe dochody wtedy wkracza ubezpieczyciel, który przez
> [...]

    Czytałeś OWU kiedy ubezpieczyciel będzie płacił raty za Ciebie?
    Z jakiego powodu muszą Cię zwolnić, żeby ww. było możliwe?

    To ubezpieczenie jest kompletnie niepotrzebne, GE Money wciska je klientom.
    To nic innego jak ukryta prowizja od kredytu.

    pozdr.
    RobertS