    From: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ubezpieczenie pomostowe - do kiedy jest liczone
    Date: Sat, 10 Apr 2010 20:53:03 +0200

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hot5oj$i3c$...@n...onet.pl...

    > Na odpisie będą obydwie daty: "na wniosek z dnia...., nr Dzkw...,
    > wpisano dnia...". Ale ja uważam, że żadna z tych dwóch dat nie ma
    > znaczenia, bo wpis będzie nieprawomocny. Znaczenie ma to, kiedy wpis się
    > uprawomocni. A do tego celu muszą zawiadomienie o dokonaniu wpisu
    > otrzymać prawidłowo wszystkie strony postępowania (Ty, sprzedający,
    > banki) i od dnia, w którym otrzyma je ostatni uczestnik musi minąć 14
> [...]

    mam jeszcze jedno pytanie:
    czy jak mam zapis w umowie kredytowej z bankiem
    "...zabezpieczenie kredytu do czasu otrzymania przez bank odpisu z
    księgi wieczystej nieruchomości, z prawomocnym wpisem mającej najwyższe
    pierwszeństwo hipoteki na rzecz banku będzie stanowić: ubezpieczenie
    kredytu...."
    nastepnie
    "...ostatni miesiąc ochrony ubezpieczeniowej, za który pobierana jest
    opłata z tytułu ubezpieczenia kredytu do czasu ustanowienia hipoteki
    albo prowizji za podwyższone ryzyko przypada w miesiącu, w którym do
    Banku wpłynie dostarczony przez Kredytobiorcę odpis z księgi wieczystej
    nieruchomości z prawomocnym wpisem hipoteki na rzecz banku" czy te zapisy"
    czy te zapisu są niezgodne z rejestrem klauzul niedozwolonych??? - wpis
    1740 ???

    z góry dziękuje za informacje i pomoc