  • Data: 2002-08-21 13:21:22
    Temat: Re: ucieczka z PEKAO SA - dokad
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wcuskaj kitu że przeniosłeś się z powodu kolejek.

    1. Nie obrazaj mnie.
    2. Jak masz duzo czasu w przerwie miedzy telenowelami na stanie w kolejkach,
    to prosze bardzo! Ja nie mam ochoty stac po 60 czy 90 min. w kolejce do 1 z
    5 okienek!
    3. Mcbanki maja o wiele wiecej argumentow za tym, aby sie do nich przeniesc,
    niz np. PKO za tym by u nich pozostac.

    Reasumujac: nie pierdziel mi i nie komentuj co robie i co mam robic, gdyz to
    sa moje przemyslane decyzje.