  • Data: 2002-08-21 18:58:08
    Temat: Re: ucieczka z PEKAO SA - dokad
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajtevi$h25$1@news.onet.pl...
    > Hej !
    >
    > Podpowiedzcie gdzie zwiac z tego przekletego banku, ktory nie dosyc ze
    > zdziera ze mnie 23 zl miesiecznie to jeszcze nic w nim nie moge zalatwic
    bez
    > godzinnego postoju w kolejce. Problem w tym, ze to ich eurokonto plus na
    > faktycznie pare plusow

    A co składa się na te 23 zł? Prowizja za prowadzenie EK+ wynosi 8 zł,
    Teleserwis 2,50 zł. To razem dużo mniej niż 23 zł. Możesz podać pozostałe
    składniki?

    (Maestro - platnosci zabezpieczone pinem to mi sie
    > podoba,

    To VE też Ci się spodoba. Obecnie wydaje ją chyba każdy bank.

    >Visa Concerto z rozsadnym limitem,

    A prawdziwa kredytowa może być?

    >bezplatna linia kredytowa w
    > eurokoncie,

    W Pekao nie ma takiej: roczna obsługa pożyczki w EK to 0,9 proc., min.
    10 zł. Co najwyżej może przegapiono pobranie od Ciebie tej prowizji.
    Oprocentowanie pożyczki za to jedno z najwyższych. Polecany tu przez innych
    ING BS (d. BSK SA), tak jak i np. mBank, ma minimalną prowizję za limit
    zadłużenia 50 zł.

    >pelno bankomatow i oddzialow).

    Którykolwiek z banków z obsługą przez Internet ma oddział przy każdym
    komputerze z dostępem do Internetu. Miliony... :-) Również Telepekao24. Z
    oddziałami gorzej, ale jeśli internetowa część transakcyjna zaspokoi Twoje
    potrzeby, to w oddziale będziesz bywał 3, góra 4 razy w roku. Chyba że
    pójdziesz popodrywać dziewczyny :-))

    >Nie bardzo chcialbym rezygnowac z
    > tych udogodnien. Czy mozecie cos mi podpowiedziec, ktory bank bylby
    > konkurencyjny wobec takiej oferty ?

    - BZWBK lub Raiffeisen, lub LukasBank, lub CITI - karta kredytowa oraz
    - mBank, Multibank, LukasBank, BZWBK, ING BS i kilka innych - wygodny dostęp
    do usług bankowych przez Internet.
    Zbiorcze zestawienie ofert banków internetowych na www.ebanki.pl

    Proponuję Multibank (załatwisz wszystko co trzeba bez wizyty w oddziale,
    tylko przez Internet i telefon, jest VE, jest tania VC choć nie znam
    szczegółów, jest chyba stosunkowo łatwy kredyt odnawialny i jeden z
    najtańszych, jest polecenie zapłaty, wypłaty w sieci Euronetu bezpłatne,
    przelewy i inne usługi albo bezpłatne, albo bardzo tanie, a jak się uprzesz,
    to i kilka oddziałw, tzw. CUF-ów w kraju znajdziesz), do tego Lukas e-konto
    (zwykłe, nie PRO: bezpłatne prowadzenie i przelewy, polecenie zapłaty,
    bezpłtna VE, KK VC obsługiwana przez BZWBK, bezpłatny dostęp do gotówki w
    bankomatach sieci BZWBK) i do tego towarzystwa KK albo wspomnianego BZWBK,
    albo Raiffeisena (obie bardzo podobne).

    > pozdrawiam,
    > SG
    >
    > PS.
    >
    > mam juz e-konto w mBanku, ale bez Visy Clasic, Maestro i lini kredytowej
    > (2-ch pierwszych tam po prostu nie ma, a zeby dostac linie trzeba miec u
    > nich konto 6 miesiecy - troche przeginaja ?!)

    Załóż konto w Multibanku, weż 12-miesięczną historię rachunku z Pekao i
    wal od razu po kredyt.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl