  • Data: 2012-11-27 16:00:02
    Temat: Re: udawane potwierdzenie przelewu z Inteligo
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2012 13:50, Kris pisze:

    > Tu sie z Tobą zgodze niepotrzebne mnożenie papierków ale z drugiej strony chyba
    można sobie wyobrazic sytuację że zleciłeś przelew, wydawało sie Tobie ze wszystko
    poszło ok, za kilka dni patrzysz przelew niezrealizowany.
    > Mając potwierdzenie jesteś pewny że to wina "systemu", nie mając potweirdzenia Bank
    może oświadczyć Tobie że takiego zlecenia nigdy nie składałeś.
    > Sytuacja oczywiście czysto teoretyczna ale myśle że możliwa.

    A już całkiem możliwa jest sytuacja, kiedy wydaje Ci się że zleciłeś
    przelew/wypłaciłeś gotówkę/wpłaciłeś gotówkę, ale przelewu nie
    widzisz/odbiorca nie widzi/na koncie masz mniej niż wpłaciłeś.

    Jeżeli masz tylko tyle że pamiętasz że było tak i tak - to kiepsko.
    Warto sobie choćby zanotować, ale potwierdzenie na które można spojrzeć
    po kilku dniach i powiedzieć "o rany, ja wpłaciłem nie 11tys a 10500",
    "o rany, ja przelałem nie 1000zł a 100zł" albo "przelałem nie szkole a
    szwagrowi" - jest czasem bezcenne.

    p. m.