    Subject: Re: ujemne %
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Wed, 10 Mar 2021 09:55:38 +0100

    W dniu 2021-03-09 o 18:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Interesujące, do dziś byłem przekonany że to sąd ogłasza upadłość ;-)
    >

    > -----

    To jest tylko skrót myślowy. Dłużnik składa wniosek, sąd z automatu
    ogłasza upadłość. Potem się co prawda toczy postępowanie mające wykazać
    co i komu ma oddać, ale są to już jakieś niewielkie ułamki rzeczywistych
    długów, a przesłanek negatywnych do ogłoszenia upadłości praktycznie nie
    ma. Wystarczy po prostu mieć długi, i nie popełnić błędu pozwalającego
    na udowodnienie sobie złej wiary, czy umyślnego działania.

    Ja wiem, że wy pewnie żyjecie jeszcze mentalnie w sytuacji prawnej
    sprzed 3 lat, ale nie życzę wam, abyście się na swoich pieniądzach
    przekonali jak obecnie wygląda upadłość osoby fizycznej. Jak dla mnie
    jest to kuriozum, które niweczy jakikolwiek sens udzielania pożyczki
    zabezpieczonej zobowiązaniem tylko jednej osoby lub bez zabezpieczeń
    rzeczowych.

    --
    Liwiusz