eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiukradli karteRe: ukradli karte
  • Data: 2010-09-07 19:41:20
    Temat: Re: ukradli karte
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:24:44 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Polbank: Bank wysyła nieaktywną kartę i pin. Kartę oficjalnie można
    > aktywować dzwoniąc na partyline i spowiadając się ze swoich danych
    > osobowych. A drugim sposobem aktywacji jest wykonanie dowolnej operacji
    > przez Internet. (Tak, naprawdę. Też nie wierzyłem, ale ostatnio sam to
    > zrobiłem.

    Bank przysyła aktywną kartę niestety.

    > Od kilku miesięcy używam karty, która nigdy nie została przeze
    > mnie "formalnie" aktywowana w teleserwisie. Działa, generują się
    > wyciągi, automatycznie się spłaca, nawet smsy przychodzą. W zasadzie to
    > za 2 lata powinienem zareklamować wszystkie obciążenia z tej karty...)

    Spróbuj, miłego procesu w którym oczywiście zostaniesz uznany winnym próby
    oszustwa/wyłudzenia (czy o co cię tam oskarżą :))

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1