  • Data: 2005-09-11 19:42:37
    Temat: Re: umowa przedwstępna a przyznanie kredytu
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:
    > Mam problem nastepujcy. Zeby wystartowac do banku o kredyt należy
    > dołaczyc umowe przedwstpna sprzedazy. W umowie przedwstepnej napotkalem
    > klauzule, wg ktorej oddaje 5% kwoty w przypadku wycofania sie z
    > transakcji. W moim przypadku jedynym mozliwym powodem wycofania sie
    > mogloby byc przyznanie przez bank kwoty mniejszej niz we wniosku, co
    > sparalizowaloby moje plany i jednoczesnie musialbym oddac deweloperowi

    Rozwiązaniem jest promesa kredytowa. Idziesz, składasz wniosek, bank
    analizuje Twoją zdolność i pisze, że da albo nie da. Jak da, idziesz do
    developera i podpisujesz umowę. Potem do banku po pieniądze i cześć.
    IMO lepsze i prostsze niż dochodzenie się w sądzie o niedozwolone klauzule.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał