    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Date: Thu, 21 Jan 2016 17:26:17 +0900

    On 01/21/2016 03:59 PM, Liwiusz wrote:

    > Nie znam się na samochodach, więc nie chodzę na takie licytacje, ale z
    > tego co widzę, jest pewna grupa handlarzy zainteresowana takimi
    > zakupami, im rocznik i model wystarczy. Chodzę za to na licytacje innych
    > ruchomości. Też są nieraz kiepsko opisane, ale często sumy oszacowania
    > są na tyle niskie, że opłaca się pojechać nawet w ciemno.
    >
    > No i te "27%" co do zasady nie wynika z tego, że na licytacji jest skąpy
    > opis...

    Dość osobliwe licytacje nieruchomości bywają w Szczecinie.

    Owszem, czasem sumy oszacowania są niskie i warto pojechać w ciemno.

    Można wtedy spotkać smutnych panów z szerokimi barami, którzy
    zaproponują "Okazja, co? Mamy walizkę forsy, więc nas nie
    przelicytujesz, chyba że odpalisz teraz 35 tys. zł". Muszą być
    wróżbitami, bo wtedy wygrywają.

    Przy tych mniej okazyjnych sumach oszacowania panowie z szerokimi barami
    nie bywają, za to czasem można ich spotkać w słynnej lokalnej
    restauracji czy to z panem komornikiem, czy inną sławną postacią, czy
    mniej znanymi osobnikami z pokaźną muskulaturą.

    Ale co kraj to obyczaj, i nie mam wątpliwości, że "upaństwowienie
    komorniczenia" tego nie zmieni.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com