  • Data: 2016-02-04 14:10:28
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-02-04 o 00:42, wromek pisze:

    >pete wie z autopsji, że zapłacił komornikowi $$$ i g... zobaczył od
    >wierzyciela.

    Widac od kwoty i dluznika zalezy.
    Dla jednych komornik sie postara, nawet za darmo, liczac na prowizje,
    dla innych staral sie nie bedzie i ograniczy czynnosci do minimum :-)

    Myslicie, ze po upanstwowieniu bedzie inaczej ?
    No moze tylko tyle, ze za staranie bedzie musial zaplacic wierzyciel,
    nie tylko dluznik :-)

    J.