  • Data: 2011-05-01 20:12:29
    Temat: Re: us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakis urzad skarbowy przeslal na moje konto firmowe zwrot pit za 2010
    > jakiejs innej osoby.
    >
    > co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
    > zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

    Jest wrecz pewne, ze US zglosi sie po owa "zgube",
    wiec olej, ale tej kasy nie wydawaj.

    Co do konkretow - konto w polbanku, ew. jakas krotka lokata :).
    I daj znac jak sie odezwa :).

    PS
    Kumpel ze studiow nie dostal stypendium.
    Po miesiacu idzie na dziekanatu i pyta co i jak.
    Okazalo sie, ze pani robiaca przelewy "pierdolnela sie"
    i przelala kase typowi o bardzo podobnie brzmiacym imieniu i nazwisku :).
    Kolega pyta jak moze teraz odzyskac pieniadze?
    Pani przeprosila i powiedzial, ze nic nie moze zrobic.
    Przekazala kumplowi wszystkie dane felernego przelewu
    (imie, nazwisko, adres, telefon)
    i powiedziala: "niech pan sie z nim skontaktuje i poprosi o oddanie
    stupendium".

    Tak to w tym kraju jest - zadnej odpowiedzialnosci,
    co gorsza tak jest w wiekszosci krajow na swiecie...