eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiusuniecie danych przez mBank › Re: usuniecie danych przez mBank
  • Data: 2007-10-14 22:00:55
    Temat: Re: usuniecie danych przez mBank
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > Jak to mówią: "Klient płaci, klient wymaga".
    > Chyba strasznie dużo płacisz za prowadzenie tego rachunku, że masz takie
    > wymagania?
    >
    Przepraszam, jakie wymagania? Nie przypominam sobie zapisu w umowie o
    prowadzenie rachunku o koniecznosci ponownego formatowania przez klientow raz
    podanych adresowych. To ze miesieczna oplata za prowadzenie rachunku wynosi 0
    nie oznacza chyba, ze klienci musza wspomagac zarzadzanie danymi w mBanku?

    Nie mam problemu z zadzwonieniem do mBanku i wyjasnieniem, ze 001 na poczatku
    numeru to moze byc +1, jezeli administratorzy nie moga dokonac tej zmiany
    samodzielnie lub przerasta to ich mozliwosci intelektualne. Zirytowal mnie ton
    komunikatu i forma informacji - "Po tym terminie błędny numer zostanie
    usunięty." OK, ale na jakiej podstawie?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1