    From: "R.M." <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwaga na Getin
    Date: Sat, 18 Oct 2008 19:19:11 +0200

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2008-10-18, R.M. <r...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Mówisz poważnie i powołujesz sie na artykuł gazety?
    > Masz chociaż odpowiednią wiedzę, żeby pojąć ewentualne konsekwencje
    > przejęcia, masz wiedzę na temat gospodarki? Czy jesteś w stanie
    > cokolwiek ocenić, czy tylko czytasz o kryzysie w gazetach?
    > To co robisz, to sianie paniki. Myślę, że jeżeli już dojdzie
    > do bankructw, to nie przez sytuację gospodarczą, tylko przez panikarzy
    > którzy się ekscytują tym co przeczytają w gazetach.

    nie sieje paniki, tylko nie podoba mi sie to ze banki na lewo i na prawo
    udzielaja kredytow, na 100-130%, to sa w koncu nasze pieniadze, mamy
    prawo interesowac sie, kto je ma i jakie jest z tym zwiazane ryzyko

    pewno na mur beton, ze nieruchomosci stanieja o co najmniej 20%

    http://www.stat.gov.pl/gus/45_3031_PLK_HTML.htm

    podaz rosnie, popyt maleje to moze tylko doprowadzic do jednego

    mialem jeszcze cos pisac, ale nie pisze, zeby niesiac paniki.