  • Data: 2007-08-10 12:42:03
    Temat: Re: uwaga na Millenium -nieuczciwe i nieetyczne praktyki!!!
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lucek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f9hkkq$21f$1@node1.news.atman.pl...

    > Wniosek w ciagu tygodnia zostal rozpatrzony pozytywnie, z tym ze bank
    > ustalil marze w wysokosci 1,15% a nie 0,5 uzasadniajac tym, ze kwota
    > kredytu o jaka wystapilem jest wyzsza niz 1/3 wartosci mieszkania bo.....
    > mieszkanie ma wartosc wg banku o kolejne 50 tys mniej niz tydzien
    > wczesniej.

    Nie sądziłem, że tak szybko to do nas przyjdzie z USA... ;-) Ale jeśli to
    rzeczywiście prawda co napisałeś, to zachowanie banku jest skandaliczne, bo
    nawet w USA nieruchomości tak szybko nie tracą na wartości (no chyba że to
    jakiś wielki biurowiec, to 50k dziennie spokojnie może tanieć a nie
    tygodniowo).

    marekz