  • Data: 2014-04-14 15:52:01
    Temat: Re: uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2014 12:23, Kris pisze:
    > Czy gamoń to odpowiednie określenie na kogoś kto podpisał umowę
    > o "nowe" a teraz pyszczy że nie ma "pocztowego"?

    Nie, na kogoś kto czyta odwrotnie.

    > Jak bułki kupisz to tez sprzedawczynie do prokuratora
    > zgłaszasz że chleba Tobie nie sprzedała?

    Znaczy się gdybyś miał sklep z obsługą i klient poprosił o towar A a ty
    byś mu zapakował towar B, to należałoby zawsze sprawdzać co zapakowałeś?

    Bo w normalnym, uczciwym sklepie raczej się nie zdarza, żeby sprzedawca
    zapakował coś innego niż zamawiano, a jeśli już się zdarzy to sprzedawca
    przeprasza i wymienia towar.

    No ale czego ja oczekuję od ciebie...