  • Data: 2004-11-16 14:24:33
    Temat: Re: uwazajcie na karty
    Od: s...@g...pl (mUmiA) szukaj wiadomości tego autora

    AP <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    news:<MPG.1c02d5a1f7feabfa989816@news.dallas.sbcglob
    al.net>...
    > In article <1xw98t17ick6b$.11dmz0bepexsl.dlg@40tude.net>, krzysio04
    > @smietnik.800.pl says...

    > Nie sadze aby byl PIn zapisany na karcie bo niektore banki oferuja
    > mozliwosc zmiany PINu przez telefon albo nawet internet.
    >
    > AP

    z cała pewnościa nie ma na karcie zapisanego pinu i nie da sie
    wygenerować PINu do karty , jedyne co sie pojawia na pasku karty to
    wartosc weryfikacyjna pinu tzw PVV ale nie jest to pin !!!!! Nie
    jestem pewnien ale chyba wartosć PVV (to sa tylko trzy cyferki)
    zaczyna sie na 9 miejscu po nr karty na pasku i wraz z pinem który
    wpisujemy w klawikort sa wysyłane do banku :)

    pozdrooofka