  • Data: 2009-04-16 15:34:25
    Temat: Re: uwłaszczenie a kredyt hipoteczny
    Od: "scholastzk" <s...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Coś mam wrażenie, że oprócz niskie jak na 100% LTV marży 1,20% (CHF) miałeś
    > jeszcze jakieś dodatkowe koszty, w rodzaju obowiązkowego ubezpieczenia na
    > zycie, czy od utraty pracy, czy od innej zarazy (poza oczywistym
    > przejściowym do czasu uprawomocnienia wpisu hipoteki)?
    > JaC
    >
    > Półtora roku temu to były normalne warunki.
    > Ja wtedy w Polbanku dostałem marże 1,10%(CHF) 0zł prowizji, 0zł
    > ubezpieczenia 200zł za wycene rzeczoznawcy. Żadnych innych kosztów nie było.
> [...]

    Istotnie, musialem zaplacic ok. 2000 zl ubezpieczenia niskiego wkladu wlasnego.
    Dodam, ze nie bylo to poltora roku temu ale w sierpniu zeszlego roku, tuz przed
    tzw. "kryzysem". Innych ubezpieczen, oprocz tego od ognia z cesja na bank, nie
    musialem wykupywac. Do czasu uprawomocnienia wpisu mialem podwyzszona marze o
    1%.

    Pozdrawiam
    scholastyk