  • Data: 2010-10-18 06:41:35
    Temat: Re: visa elektoron zakupy bez pinu i podpisu
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 21:56:49 +0200, punk__ napisał(a):

    > Witam
    >
    > Płaciłem dziś za niewielkie zakupy (nieco poniżej 50 zł) Visą Elektron z
    > Inteligo i transakcja poszła bez autoryzacji z mojej trony.
    > Sprzedawczyni przejechała paskiem przez terminal i wręczyła mi od razu
    > potwierdzenie i paragon. To chyba nie jest normalne? Czy sprzedawcy mogą
    > tak ustawić terminale aby nie wymagac np. do pewnej kwoty pinu bądź
    > podpisu? A może to bank coś pokręcił? Co będzie jak zareklamuję taką
    > transakcję?

    Może było tak, że Pani jest do PINów przyzwyczajona a skoro poszło z
    paska, to pewnie miał być podpis. Pani od razu kliknęła wydrukowanie
    potwierdzenia i dała Tobie razem z paragonem to potwierdzenie zupełnie
    zapominając, że musisz się podpisać na slipie. Też chyba tak kiedyś raz
    mi się przytrafiło - zdarza się i tyle.

    --
    xbartx