  • Data: 2010-03-16 20:42:57
    Temat: Re: volksvagen bank oszalał!!!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hnon03$2l8$1@news.interia.pl...
    > <z...@o...pl>

    > system kolego, systemem.
    > O ile do trzymania kasy jako tako ujdzie w tłumie to robienie
    > standardowych
    > płatności przynajmniej mojej osobie skutecznie psuło krew.
    > Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto
    > eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

    Tylko praktycznie trudno znalezc alternatywe dla EB, jezeli chodzi o
    trzymanie kasy na krotki termin, dostepnej od razu i dostepnej w
    nieograniczonej ilosci przelewow z oszczednosciowego na biezacy. Nie
    przychodzi mi na razie na mysl, zaden zamiennik, blisko juz jest
    Meritum-5.55% brutto czyli 4.45%netto dla kwot powyzej 10 tys.