  • Data: 2003-10-10 09:27:43
    Temat: Re: [vw bank] Nareszcie wydruk potwierdzen operacji !
    Od: "seb" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rzeczywiście jest, u mnie dla wszystkich transakcji od 7.10
    > ale sama forma pozostawia wiele do życzenia, na wydruku nie ma nawet nazwy
    > banku nadawcy ani odbiorcy, a tym bardziej logo vw direct,

    Nie sadze, aby samo logo zmienialo cos w kwestii uznac czy nie uznac. W
    prawym gornym rogu wydruku jest 'VW rachunki'
    a na dole strony sciezka 'https://login.vwbankdirect.pl/secure itd....'

    > wciaz wole te z mbanku, zwłaszcza, że ostatnio w dziekanacie nikt nie
    robił
    > wielkich oczu i nie miał wątpilowści czy może to przyjąć

    To cieszy ze ucza sie nie robic oczu :)
    A mysle, ze forma wydruku do dopracowania jest kwestia najblizszej
    przyszlosci, wystarczy jak 'zatupotamy' :)

    Seb