  • Data: 2003-10-10 09:02:52
    Temat: Re: [vw bank] Nareszcie wydruk potwierdzen operacji !
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "seb" <n...@a...pl> napisał :
    > Nie wiem czy bylo wczoraj, ale jest dzisiaj :)
    > W koncu mozna drukowac potwierdzenia wykonanych operacji.
    > Jeden z najważniejszych dla mnie brakow VW usuniety, w konu nie trzeba
    > przelewac do mBanku co wazniejszych (czytaj:
    > takich-co-to-moze-sie-upomna-o-potwierdzenie) zlecen. Tak trzymac!

    rzeczywiście jest, u mnie dla wszystkich transakcji od 7.10
    ale sama forma pozostawia wiele do życzenia, na wydruku nie ma nawet nazwy
    banku nadawcy ani odbiorcy, a tym bardziej logo vw direct,

    wciaz wole te z mbanku, zwłaszcza, że ostatnio w dziekanacie nikt nie robił
    wielkich oczu i nie miał wątpilowści czy może to przyjąć

    pozdrawiam
    Karolina