eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankivw bank direct- czekam na teleRe: vw bank direct- czekam na tele
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "qbczyk" <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: vw bank direct- czekam na tele
    Date: Thu, 6 Jan 2005 18:34:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <crjt6n$2h8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <crjoff$irq$1@atlantis.news.tpi.pl> <crjrhq$gdb$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xm82.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1105033239 2600 80.55.220.82 (6 Jan 2005 17:40:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jan 2005 17:40:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331834
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:crjrhq$gdb$1@news.elsat.net.pl...
    > qbczyk napisał(a):
    >
    > > Po wysłaniu elektronicznego formularza o założenie nowego konta ile
    > > czekaliscie na telefon od konsultanta aby potwierdzic swoje dane i aby
    podal
    > > wam wasz nr rachunku?
    >
    > Konsultant nie poda Ci numeru. Jedynie spyta, czy drukować i wysłać do
    > Ciebie, czy sam wydrukujesz. Ewentualnie zamówi kuriera.

    Odpowiadam tu również do Kraba. Mylisz się, konsultant powinien zadzwonić.
    Pisze to w centrum formularzy/pytania i dpowiedzi/nr 7. Cytuje:
    "Konsultant podejmie kontakt telefoniczny z Tobą w najkrótszym możliwym
    czasie po otrzymaniu drogą internetową Twojego wniosku lub formularza."
    A co do ciebie to tez nie wiem czy masz racje. W nr 8. pisze ze jesli
    poslalem droga internetowa formularz i konsultant do mnie zadzwonil to moge
    na takiej zasadzie korzystac z mojego konta: "Na podany przez Konsultanta
    numer rachunku możesz wpłacać środki, jednak niedostępne pozostają wszelkie
    transakcje obciążające konto."

    TO ZNACZY ZE KONSULTANT POWINIEN DO MNIE ZADZWONIC ale czekam juz ponad 24h
    i zadnego telefonu jeszcze nie uslyszalem...

    > > Czy trzeba na to czekac albo mozna isc od razu zaraz po wyslaniu
    > > elektronicznego formularza z wydrukowanymi formularzami na poczte i nie
    > > przejmowac sie tym telefonem?
    >
    > Możesz iść.

    Tez tak mysle:) i tak zrobie... lub zamowie kuriera

    > > I jeszcze jedno pytanie. Jak wydrukowalem te formularze to jedna strona
    > > poswiecona byla spisem poczt gdzie moge poslac koperte z tymi
    formularzami.
    > > Na tej liscie nie ma mojego miasta. Tzn ze musze isc specjalnie do
    > > sasiednego miasta aby to wysłać i podpisac przy pracowaniku poczty
    formularz
    > > indentyfikacyjny?
    >
    > Możesz zamówić kuriera. Ale przecież o tym wszystkim jest napisane w
    > formularzach przy zakładaniu konta.... :/

    No prawda moge zamowic kuriera ale nie ma jasno napisane czy moge poslac to
    przez moja miejscowa poczte, czy tylko w takich placowkach jakie sa napisane
    na tej kartce.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1