  • Data: 2005-04-12 11:10:02
    Temat: Re: [vw] jeszcze o wypowiedzeniu :)
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

    Peet <j...@t...pbz> wrote:

    > A co powiesz o tych biendych owieczkach, które teraz zakładają sobie
    > całkowicie darmowe konto e-direct? Ich to dopiero czeka niespodzianka.

    Hehe, dobrze, że czytam tę grupę.

    Zakładałem właśnie tam konto. Wysłałem im papiery 25 marca.
    Do tej pory nikt się nie odezwał... ale wczoraj przyszło awizo z poczty.
    Coś czuję, że to może być coś z VW Bank Direct. Coś też czuję, że to będzie
    najkrócej posiadane przeze mnie konto bankowe :)

    --
    Jacek Wojaczyński