  • Data: 2005-04-12 11:03:32
    Temat: Re: [OT] token i karty
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Wicik <r...@M...onet.pl>
    w wiadomości <news:d3g94d$686$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > ciekawostka, bo i na zegarze widzę 12 i posty o 12 ale przy cytowaniu jest
    > już 13 ... ki czort ...OE :)

    Przecież Ci pisałem -- *strefa czasowa* (od ponad dwóch tygodni obowiązuje w
    PL czas letni, czyli UTC+02)
    Kliknij sobie na zegarku i zajrzyj do zakładki "Strefa czasowa". Masz tam
    zaznaczony "automatycznie uwzględniaj...."?
    Jak zaznaczysz, to popraw godzinę na właściwą.

    --
    Możesz miec problemy z wgraniem sterowników. Informatyk bedzie wiedział jak
    wgrac sterowniki do stacji dyskietek.