  • Data: 2004-11-02 17:49:30
    Temat: Re: [vw] token
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cm8hac$21c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie, dostęp przez telefon jest bepłatny. I dzwonienie na numer 0800103301
    > też.

    A to nawet tego nie wiedzialem . Przelewy , zlecenia również??
    Tak czy siak i tak nie widzi mi się wydzwanianie do Vw zeby sprawdzić saldo
    , czy status przelewu.
    Nie pamiętam jak było z identyfikacją przez telefon , są jakies telkody w Vw
    ??

    Poki co byłem z Vw bardzo zadowolony , mam nadzieję że tego nie zepsują.

    Pozdr.