  • Data: 2004-02-24 08:54:48
    Temat: Re: vwbank - jak zmienić dane zlecenia stałego
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tiger" <tigerb[no spam]@poczta.gazeta.pl> wrote in message
    news:c1e06g$a1v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ogólnie brakuje mi jakiegoś helpa dla początkujących bo w pytaniach i
    > odpowiedziach nie ma żadnych szczegółów.
    > Może ktoś wie gdzie go znaleść, jeśli na stronach vwbankdirect to ktoś go
    > dobrze zakamuflował

    No niestety, trzeba było troszkę pomyśleć przed przenosinami masowymi do VW.
    To już kolejny tego typu post. Nagle okazuje się, że interfejs VW to nie to
    samo co mBanku?
    Oczywiście, dla jednych wystarcza w zupełności, ale ci, którzy myśleli, że
    za darmowe przelewy w VW będą mieli dokładnie to samo co w mBanku nagle są
    tacy zdziwieni, że banki mogą się tak różnić między sobą... :)

    pzdr
    KK