eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vwbankdirect] konto e-direct standardRe: [vwbankdirect] konto e-direct standard
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Date: Tue, 27 May 2003 10:03:16 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 58
    Sender: n...@o...pl@kat02230153.visp.energis.pl
    Message-ID: <bav650$5q0$1@news.onet.pl>
    References: <bandou$c6v$1@news.onet.pl> <baub00$num$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: kat02230153.visp.energis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1054022624 5952 62.29.230.153 (27 May 2003 08:03:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 May 2003 08:03:44 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243236
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:baub00$num$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jestem klientem VW direct od samego początku. Info dot. procedury otwarcia
    > zawsze tak wygladało - "komplet dokumentów " przekazuje osoba
    identyfikująca
    > klienta. Swój pierwszy rachunek w tym banku otwierałem przez kuriera, ale

    Hmmm... Konsultowałem się w tej kwestii i z infolinią VW i z działem
    operacyjnym i wszędzie mówią tak samo. Poczta bierze formularz ID, resztę
    wysyłasz sam, chyba, że kobitce z poczty wciśniesz i to i to. :)

    Jednak na stronie sugerują co innego. A na maila odpowiedzieć nie chcą...
    :-/

    Pomęczę ich jeszcze.

    Ale to faktycznie bez sensu, żeby formularz ID szedł inną drogą, niż
    wniosek...

    Jeśli nie zechcą mi odpowiedzieć na maila to nie otwieram rachunku... Po
    prostu...

    > wniosek wysłałem samodzielnie, a formularz identyfikacyjny bez sprawdzenia
    > jakichkolwiek danych podpisał kurier (heh ...były z tym niezłe jaja;
    kurier

    To się zdecyduj, skoro zawsze procedurybyły takie, że komplet papierów
    bierze poczta/kurier to na cholerę wysyłałeś samemu? :-)

    > ze Stolyycy kilka razy nie pojawił sie w umówionym terminie, więc późnym
    > wieczorkiem pojechałem na ich "bazę" i szef ściągnął go z wyrka. Ależ był
    > wściekły, jeszcze teraz pękam ze smiechu jak sobie przypomnę ten 100 -
    > metrowy tuman kurzu który "wjechał" razem z nim na plac :) )

    Nie mów mi o Stolicy. Nie dość, że mają chory cennik [za przesłanie głupiej
    koperty bez ubezpieczenia do Warszawy kasują ponad 65 PLN!!!], to jeszcze
    jakie ja miałem z nimi przekopy... Ech...

    > tym zielonego pojęcia, można jej było wcisnąć kazdy kit - nie wiedziała co
    > to ten Volkswagen i czemu my do niej z tym, a nie do ... PKO. Echhh......
    > ale przyjęła, potwierdziła własnoręcznym podpisem, przybiła stempel i
    > włożyła do załączonej koperty zgodnie z moją instrukcją. Rachunek został
    > otwarty.

    I dlatego wybiorę pocztę. :-)

    > Na najnowszych ulotkach w dalszym ciągu opisują taki schemat otwierania
    > rachunku.

    Tzn pisze tak jak na stronie www w dziale 'otwarcie rachunku' ???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1