eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vwbankdirect] pocztaRe: [vwbankdirect] poczta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomcio" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [vwbankdirect] poczta
    Date: Fri, 30 May 2003 18:36:04 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: t...@p...onet.pl@212.244.20.38
    Message-ID: <bb81e7$q7i$1@news.onet.pl>
    References: <bb72ph$a7e$1@pippin.warman.nask.pl>
    Reply-To: "Tomcio" <t...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.20.38
    X-Trace: news.onet.pl 1054312711 26866 212.244.20.38 (30 May 2003 16:38:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 May 2003 16:38:31 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244126
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bb72ph$a7e$1@pippin.warman.nask.pl...

    : Wczoraj wydrukowałem świstki do założenia konta, wypełniłem,
    : zaadresowałem kopertę i przykleiłem znaczek i poszedłem na pocztę na
    : Szolc-Rogozińskiego w Wa-wie. Pani powiedziała, że ta moja koperta jest
    : nie potrzebna, sprawdziła dane i postawiła stempel i podpis, dała także
    : kopertę z nadrukowanym adresem VW i kazała wypełnić dwa druczki na
    : polecony. ...
    --

    Jak ja zakładałem konto jakiś rok temu, to straciłem sporo czasu i
    nerwów. Poszedłem na jedną z głównych poczt w Kielcach na ulicy
    Sienkiewicza. Oczywiście miałem wszystko wydrukowane i wypełnione jak
    trzeba, tylko, że niestety pani w okienku nie wiedziała w ogóle o co mi
    chodzi. Chyba VW kojarzył jej się bardziej z samochodem i powiedziała, że
    oni się tym nie zajmują. Poprosiłem o kontakt z jakimś przełożonym. Oj długo
    to trwało, pani poszła kontaktowała się z jakimiś innymi paniami, w końcu po
    długim czekaniu przyszła jakaś troszkę bardziej zorientowana, ale niestety
    też nie do końca, a poza tym dość niesympatyczna, ale to chyba normalne na
    poczcie.
    W ogóle ja zawsze trafiam na poczcie na same niesympatyczne, zmęczone
    życiem i ogólnie odęte osoby w okienkach. Pracują tam chyba ludzie z
    minionej epoki, ale cóż zrobić.
    Z konta jestem zadowolony. Nie maiłem tokena do tej pory. Przelewy
    przez telefon działają OK, choć trzeba pamiętać gdzie idzie dany przelew.
    Serwis telefoniczny jest dość mało wygodny jak dla mnie, ale można się
    przyzwyczaić.
    pozdrawiam,

    Tomasz Trela


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1