  • Data: 2004-03-11 19:59:35
    Temat: Re: [vwdb] zaświadczenie z zakładu pracy
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

    ciekaw003:

    hehe, ale jednak jest bank, który tego wymaga: Spółdzielczy Bank Ludowy w
    Poznaniu
    dziś diabeł mnie podkusił, żeby tam wejść i zapytać o założenie ROR.
    zaświadczanie o zatrudnieniu _na_stałe_ jest niezbędne przy zakładaniu
    konta w tym banku.

    po takim czymś stwierdzam, ze jednak nie doceniamy "hamburger-banków"

    pozdrawiam
    zbyszko janke