-
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: w Getin banku strcisz sybciej ni w Amber banku....
References: <jvrn94$1a$1@inews.gazeta.pl> <jvtobv$jgt$1@inews.gazeta.pl>
<jvueft$jaj$1@news.icpnet.pl>
<5022e09d$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
<5023e216$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<5023e843$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
<5023eceb$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<k00vgl$oqp$1@news.icpnet.pl> <p...@w...kopernik.gliwice.pl>
Date: Fri, 10 Aug 2012 12:30:11 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: Matt <m...@m...ms>
Message-ID: <op.witl4lrlebnp5j@a159590>
User-Agent: Opera Mail/12.01 (Win32)
NNTP-Posting-Host: 83.13.188.42
X-Trace: news.home.net.pl 1344594610 83.13.188.42 (10 Aug 2012 12:30:10 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 57
X-Authenticated-User: matsu.list
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipar
tners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577306
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 10 Aug 2012 09:51:21 +0200, Marx <a...@g...com> wrote:
> Myślę że idąc np do banku i otwierając konto, a przy okazji dostając
> umowę na 10 stron drobnym maczkiem - należy ją przeczytać. Będzie to
> pewnie trwało z 2h, ale gdyby wszyscy tak robili - może ktoś by się
> zorientował że nie tędy droga...
Jak już było napisane w tym wątku, to nie jest takie proste. Banki
specjalnie tak konstruują umowy, abyś nie był w stanie, nawet w 2 godziny,
wykryć wszystkich haków. Poza tym, czy Ty masz czas czytać każdą umowę z
bankiem przez 2 godziny? Zawsze czytasz umowy wypoczęty i w pełni sił
umysłowych? Może nie masz na głowie chorych rodziców lub krzyczących
dzieci (albo na odwrót), ale wiele osób ma.
Banki cały czas bezwzględnie korzystają z przewagi jaką mają nad klientem.
Korzystają, bo mogą, bo ich to nic lub niewiele kosztuje.
Jak kilka innych osób, również uważam, że bardzo korzystnie dla wszystkich
klientów banków byłoby wprowadzenie rozwiązań pro konsumenckich. Może taki
odpowiednik UKE, działający równie sprawnie. Może trochę grubych i
dotkliwych kar finansowych dla kilku banków. I nie ma co straszyć
podniesieniem opłat przez banki. Telekomy nie podniosły opłat, wręcz
obniżyły. Banki też nie podniosą, bo zawsze znajduje się taki bank, który
będzie chciał przyciagnąć klientów, jakiś Alior czy inny Meritum z
budżetem na promocję.
Matt
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie