eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw Getin banku strcisz sybciej niż w Amber banku....Re: w Getin banku strcisz sybciej ni w Amber banku....
  • Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w Getin banku strcisz sybciej ni w Amber banku....
    References: <jvrn94$1a$1@inews.gazeta.pl> <jvtobv$jgt$1@inews.gazeta.pl>
    <jvueft$jaj$1@news.icpnet.pl>
    <5022e09d$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <5023e216$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5023e843$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <5023eceb$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <k00vgl$oqp$1@news.icpnet.pl> <p...@w...kopernik.gliwice.pl>
    Date: Fri, 10 Aug 2012 12:30:11 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Matt <m...@m...ms>
    Message-ID: <op.witl4lrlebnp5j@a159590>
    User-Agent: Opera Mail/12.01 (Win32)
    NNTP-Posting-Host: 83.13.188.42
    X-Trace: news.home.net.pl 1344594610 83.13.188.42 (10 Aug 2012 12:30:10 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 57
    X-Authenticated-User: matsu.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipar
    tners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577306
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 10 Aug 2012 09:51:21 +0200, Marx <a...@g...com> wrote:

    > Myślę że idąc np do banku i otwierając konto, a przy okazji dostając
    > umowę na 10 stron drobnym maczkiem - należy ją przeczytać. Będzie to
    > pewnie trwało z 2h, ale gdyby wszyscy tak robili - może ktoś by się
    > zorientował że nie tędy droga...

    Jak już było napisane w tym wątku, to nie jest takie proste. Banki
    specjalnie tak konstruują umowy, abyś nie był w stanie, nawet w 2 godziny,
    wykryć wszystkich haków. Poza tym, czy Ty masz czas czytać każdą umowę z
    bankiem przez 2 godziny? Zawsze czytasz umowy wypoczęty i w pełni sił
    umysłowych? Może nie masz na głowie chorych rodziców lub krzyczących
    dzieci (albo na odwrót), ale wiele osób ma.
    Banki cały czas bezwzględnie korzystają z przewagi jaką mają nad klientem.
    Korzystają, bo mogą, bo ich to nic lub niewiele kosztuje.
    Jak kilka innych osób, również uważam, że bardzo korzystnie dla wszystkich
    klientów banków byłoby wprowadzenie rozwiązań pro konsumenckich. Może taki
    odpowiednik UKE, działający równie sprawnie. Może trochę grubych i
    dotkliwych kar finansowych dla kilku banków. I nie ma co straszyć
    podniesieniem opłat przez banki. Telekomy nie podniosły opłat, wręcz
    obniżyły. Banki też nie podniosą, bo zawsze znajduje się taki bank, który
    będzie chciał przyciagnąć klientów, jakiś Alior czy inny Meritum z
    budżetem na promocję.

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.08.12 13:06 z
  • 10.08.12 13:24 z
  • 10.08.12 14:26 Q

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1