  • Data: 2012-08-10 12:30:11
    Temat: Re: w Getin banku strcisz sybciej ni w Amber banku....
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Aug 2012 09:51:21 +0200, Marx <a...@g...com> wrote:

    > Myślę że idąc np do banku i otwierając konto, a przy okazji dostając
    > umowę na 10 stron drobnym maczkiem - należy ją przeczytać. Będzie to
    > pewnie trwało z 2h, ale gdyby wszyscy tak robili - może ktoś by się
    > zorientował że nie tędy droga...

    Jak już było napisane w tym wątku, to nie jest takie proste. Banki
    specjalnie tak konstruują umowy, abyś nie był w stanie, nawet w 2 godziny,
    wykryć wszystkich haków. Poza tym, czy Ty masz czas czytać każdą umowę z
    bankiem przez 2 godziny? Zawsze czytasz umowy wypoczęty i w pełni sił
    umysłowych? Może nie masz na głowie chorych rodziców lub krzyczących
    dzieci (albo na odwrót), ale wiele osób ma.
    Banki cały czas bezwzględnie korzystają z przewagi jaką mają nad klientem.
    Korzystają, bo mogą, bo ich to nic lub niewiele kosztuje.
    Jak kilka innych osób, również uważam, że bardzo korzystnie dla wszystkich
    klientów banków byłoby wprowadzenie rozwiązań pro konsumenckich. Może taki
    odpowiednik UKE, działający równie sprawnie. Może trochę grubych i
    dotkliwych kar finansowych dla kilku banków. I nie ma co straszyć
    podniesieniem opłat przez banki. Telekomy nie podniosły opłat, wręcz
    obniżyły. Banki też nie podniosą, bo zawsze znajduje się taki bank, który
    będzie chciał przyciagnąć klientów, jakiś Alior czy inny Meritum z
    budżetem na promocję.

    Matt