    From: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w jakim banku konto osobiste - jakie i gdzie.
    Date: Wed, 17 Oct 2007 01:51:41 +0200

    monika wrote on 2007-10-14 18:44:
    > moje wymagania:
    > - jak najnizsze oplaty za prowadzenie konta
    > - uslugi bankowosi elektronicznej darmowe
    > - zlecenia stałe do roznych bankow darmowe
    > - mozliwosc wydania kilku kart do jednego rachunku
    > -karta debetowe za darmo
    > -karty kredytowe z dosc niska oplata lub wcale
    > - byloby dobrze, gdyby w ramavh posiadanego konta proponowane bylo jakies
    > ubezpieczneie /podobno ma cos takiego pekao sa/
    >
    > co mozecie poradzic?
    Ciężko dobrać idealny bank do wszystkiego. Rozważ Lukas (e-konto pro) -
    darmowe prowadzenie przy regularnych wpływach i średnim miesięcznym
    osadzie > 5k PLN, darmowe zlecenia stałe i przelewy. Karta debetowa
    płatna po roku (10 PLN chyba), ale przy zakupach nią na więcej niż 300
    PLN miesięcznie dają bonus co miesiąc 1 PLN. Niestety karty dodatkowe
    płatne.
    Kredytowe - też, po roku (wydanie gratis).

    Co do ubezpieczeń w pakiecie - to chyba najszerszy zakres ma faktycznie
    Pekao SA, ale do tanich nie należy (w zależności od wersji konta od 8,5
    miesięcznie do 17, przelewy do innych banków odpowiednio 1 PLN - 30
    groszy). Zaletą są darmowe bankomaty Pekao i Euronetu. Jest to jedyny
    znany mi bank dający w ubezpieczeniu do konta pomoc na drodze bez
    ograniczeń odległościowych od miejsca zamieszkania. Jak jakiś czas temu
    sprawdzałem między innymi Kredyt Bank - tam pomoc na drodze działała
    dopiero > 50 km od miejsca zamieszkania. Oczywiście mają też pomoc
    techniczną (ślusarz, hydraulik, etc - to samo co w Lukasie).

    A może po prostu mix? Np Lukas + mBank, albo Lukas + KK w Citi? W Citi
    jak poczytasz grupę kartę można mieć za darmo, karty dodatkowe do KK są
    też darmowe.

    Pozdrawiam
    Michał M