eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-04-10 16:57:33
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > On 10 Kwi, 16:22, Rzetelny <m...@g...com> wrote:
    > >
    > > LUDZIE! CO SI=CA DZIEJE =A0W TYM KRAJU!!
    > > A gdzie sens przys=B3owia: "PEWNE JAK W BANKU"???
    >
    > A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu? Gdoenie z prawem
    > masz mozliwosc zlozenia reklamacji w banku, a bank ma obowiazek sie
    > nia zajac. Nie ma jednak mozliwosci zablokowania wykonania dyspozycji
    > zlozonej w prawidlowy sposob.

    Jest to problem z bankiem (wystawcą karty), ponieważ to ten bank powinien mieć
    procedury chroniące Klientów z którymi podpisuje umowy.
    Ten bank słynie z tego, że w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o swój interes
    a dopiero potem o interes swojego Klienta.
    Pamiętacie stary Citibank, który uznawał 'awaryjnie' każdą karcianą reklamację
    Klienta i dopiero jak ją rozpatrzył negatywnie EWENTUALNIE zabierał kasę z
    powrotem? ( Podobnie robił np. stary Bank Gdański).
    Teraz mamy instytucje bankowe tnące koszty gdzie się da i które w razie
    problemów zrzucają winę na 'firmy zewnętrzne' (bo czym innym jest nakaz
    czekania 7 czy 30 dni na rozpatrzenie?).
    Rozumiem, że ten czas oczekiwania wynika z faktu, że tych awaryjnych sytuacji
    jest cała masa (nie są to pojedyńcze przypadki, które można szybko wyjaśnić)????



    Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (usługi obce), co Klienta banku
    powinno g... obchodzić. I co powoduje, że wystawca karty się ośmiesza.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1