eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Date: Sun, 10 Apr 2011 16:57:33 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <insnht$68e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9...@k...googlegroups.com>
    <9...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302454653 6414 172.20.26.235 (10 Apr 2011 16:57:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Apr 2011 16:57:33 +0000 (UTC)
    X-User: newsroomy
    X-Forwarded-For: 89.206.32.18
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550366
    [ ukryj nagłówki ]

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > On 10 Kwi, 16:22, Rzetelny <m...@g...com> wrote:
    > >
    > > LUDZIE! CO SI=CA DZIEJE =A0W TYM KRAJU!!
    > > A gdzie sens przys=B3owia: "PEWNE JAK W BANKU"???
    >
    > A problem jest z bankiem czy operatorem bankomatu? Gdoenie z prawem
    > masz mozliwosc zlozenia reklamacji w banku, a bank ma obowiazek sie
    > nia zajac. Nie ma jednak mozliwosci zablokowania wykonania dyspozycji
    > zlozonej w prawidlowy sposob.

    Jest to problem z bankiem (wystawcą karty), ponieważ to ten bank powinien mieć
    procedury chroniące Klientów z którymi podpisuje umowy.
    Ten bank słynie z tego, że w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o swój interes
    a dopiero potem o interes swojego Klienta.
    Pamiętacie stary Citibank, który uznawał 'awaryjnie' każdą karcianą reklamację
    Klienta i dopiero jak ją rozpatrzył negatywnie EWENTUALNIE zabierał kasę z
    powrotem? ( Podobnie robił np. stary Bank Gdański).
    Teraz mamy instytucje bankowe tnące koszty gdzie się da i które w razie
    problemów zrzucają winę na 'firmy zewnętrzne' (bo czym innym jest nakaz
    czekania 7 czy 30 dni na rozpatrzenie?).
    Rozumiem, że ten czas oczekiwania wynika z faktu, że tych awaryjnych sytuacji
    jest cała masa (nie są to pojedyńcze przypadki, które można szybko wyjaśnić)????



    Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (usługi obce), co Klienta banku
    powinno g... obchodzić. I co powoduje, że wystawca karty się ośmiesza.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1