eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!a12g2000yqk.googlegroups.com!not-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Date: Sun, 10 Apr 2011 11:57:14 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 49
    Message-ID: <5...@a...googlegroups.com>
    References: <9...@k...googlegroups.com>
    <9...@w...googlegroups.com>
    <insnht$68e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.251.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1302461834 20383 127.0.0.1 (10 Apr 2011 18:57:14 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Apr 2011 18:57:14 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a12g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=89.78.251.242;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.16
    (KHTML, like Gecko) Chrome/10.0.648.204 Safari/534.16,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550373
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Kwi, 18:57, " " <n...@W...gazeta.pl> wrote:
    >
    > Jest to problem z bankiem (wystawc karty), poniewa to ten bank powinien mie
    > procedury chroni ce Klient w z kt rymi podpisuje umowy.

    Ale przed czym ma chronic?

    > Ten bank s ynie z tego, e w sytuacjach awaryjnych najpierw dba o sw j interes
    > a dopiero potem o interes swojego Klienta.

    Lepiej nie zwracac uwagi na wlasny interes tylko pozniej bujac sie w
    windykacja?

    > Pami tacie stary Citibank, kt ry uznawa 'awaryjnie' ka d karcian reklamacj
    > Klienta i dopiero jak j rozpatrzy negatywnie EWENTUALNIE zabiera kas z
    > powrotem? ( Podobnie robi np. stary Bank Gda ski).

    Ale ile reklamacji masz w takim trybie uznanych na karcie debetowej?

    > Teraz mamy instytucje bankowe tn ce koszty gdzie si da i  kt re w razie
    > problem w zrzucaj win na 'firmy zewn trzne' (bo czym innym jest nakaz
    > czekania 7 czy 30 dni na rozpatrzenie?).

    No ja w Alliorze skaladalem 2 reklamacje i na zadna nie otrzymalem
    odpowiedzi wczesniej niz po 3 m-cach. Jedna dotyczyla naliczenia
    odsetek, wiec nie bylo mowy o outsourcingu.

    > Rozumiem, e ten czas oczekiwania wynika z faktu, e tych awaryjnych sytuacji
    > jest ca a masa (nie s to pojedy cze przypadki, kt re mo na szybko wyja ni )????
    >

    Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go
    i przeliczyc kase. Pewnie mozna to zrobic podczas rozmoy
    telefonicznej, a moze jeszcze lepiej przeslac smsem jakiz kod dzieki
    ktoremu bankomat sie otworzy i klient sam przeliczy kase ;).

    > Tutaj mamy zwalanie winy na outsourcing (us ugi obce), co Klienta banku
    > powinno g... obchodzi . I co powoduje, e wystawca karty si o miesza.
    >

    Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
    do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1