  • Data: 2011-04-11 18:34:47
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Wynika z tego, ze ktos fizycznie musi jechac do bankomatu, otworzyc go
    > i przeliczyc kase. Pewnie mozna to zrobic podczas rozmoy
    > telefonicznej, a moze jeszcze lepiej przeslac smsem jakiz kod dzieki
    > ktoremu bankomat sie otworzy i klient sam przeliczy kase ;).

    (...)

    > Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
    > do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).

    Klient zgłasza problem i Klienta nie powinno obchodzić, czy ktoś 'z banku'
    musi gdzieś pojechać sprawdzić, czy tez musi zebrać się 3-osobowy Zarząd
    banku, itp. CHYBA, że poziom awaryjności infrastruktury, bankomatów
    udostępianiach w Polsce jest tak duży, że te reklamacje faktycznie mocno
    obciążają wynik banku. Ale śmiem wątpić.
    Nie może być tak, że bank oszczędza nie inwestując np. we własną sieć
    bankomatów i jednocześnie przenosi ryzyka awarii 'konkurencji' na Klienta.
    Albo innymi słowami napiszę:
    Powiedz mi czy BRE detaliczny nie czułby się lepiej, gdyby Klienci nie byli
    zmuszani do traktowania tego banku jako dodatkowego? Dlaczego Klienci jakiegoś
    banku mają się czuć pewnie tylko wtedy, kiedy mają 'zapasową' kartę innej
    instytucji???
    Dlaczego np. BRE niby nie stać na zapewnienie swoich Klientów : "nigdzie
    indziej nie musicie otwierać konta. Na nas można polegać".
    Procedury reklamacyjne powinny być maksymalnie pro-Klienckie, zwłaszcza w
    banku internetowym.

    A nie tak jak tutaj (trochę inna branża, ale też 'samoobsługowa')

    http://w723.wrzuta.pl/audio/7peJ82XGiWj/neste.reklam
    acja