-
Data: 2011-04-11 19:50:06
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Apr 11, 8:34 pm, " " <n...@N...gazeta.pl> wrote:
> > Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
> > do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).
>
> Klient zg asza problem i Klienta nie powinno obchodzi , czy kto 'z banku'
> musi gdzie pojecha sprawdzi , czy tez musi zebra si 3-osobowy Zarz d
> banku, itp. CHYBA, e poziom awaryjno ci infrastruktury, bankomat w
> udost pianiach w Polsce jest tak du y, e te reklamacje faktycznie mocno
> obci aj wynik banku. Ale miem w tpi .
> Nie mo e by tak, e bank oszcz dza nie inwestuj c np. we w asn sie
> bankomat w i jednocze nie przenosi ryzyka awarii 'konkurencji' na Klienta.
> Albo innymi s owami napisz :
> Powiedz mi czy BRE detaliczny nie czu by si lepiej, gdyby Klienci nie byli
> zmuszani do traktowania tego banku jako dodatkowego? Dlaczego Klienci jakiego
> banku maj si czu pewnie tylko wtedy, kiedy maj 'zapasow ' kart innej
> instytucji???
> Dlaczego np. BRE niby nie sta na zapewnienie swoich Klient w : "nigdzie
> indziej nie musicie otwiera konta. Na nas mo na polega ".
> Procedury reklamacyjne powinny by maksymalnie pro-Klienckie, zw aszcza w
> banku internetowym.
>
> A nie tak jak tutaj (troch inna bran a, ale te 'samoobs ugowa')
>
> http://w723.wrzuta.pl/audio/7peJ82XGiWj/neste.reklam
acja
Sytuacja bardzo identyczna jak moja, Z TYM ŻE niepotrzebnie ten Pan
uzywa WULGARYZMOW.
Podczas MOJEJ rozmowy z mojej strony NIE padlo ANI JEDNO slowo
niecenzuralne. Wprost przeciwnie, staralem sie caly czas uzywac jezyka
bardzo kulturalnego, stonowanego aczkolwiek RZECZOWEGO i jednak
stanowczo prosilem o natychmiastowy zwrot MOICH pieniedzy argumentujac
to wyjasnieniami o ROZPACZLIWOCI mojego polozenia.
Jak widac, NIESTETY - ani sila argumentow, ani poziom rzeczowosci czy
tez kultury wypowiedzi JEST TU BEZ ZNACZENIA. Tzw. "konsultant"
zachowuje sie jak bot, ktory ma placone za to azeby zneutralizowac
reklamacje klienta i wszystko mu "wytlumaczyc" - ale przeciez NIE MA
ZADNEJ MOZY DECYZYJNEJ! Szczerze mowiac wykonuje tylko z gory ustalone
rozkazy wiec jakakolwiek z nim dyskusja jawi sie tutaj zwykla strata
czasu. Jedyne co ma sens to zeby tenze konsultant przyjal reklamacje.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.11 19:54 Rzetelny Solidny
- 11.04.11 19:56 Sebastian Biały
- 11.04.11 21:04 Marcin Wasilewski
- 11.04.11 21:12 Marcin Wasilewski
- 11.04.11 21:13 Tomasz Opalski
- 11.04.11 21:39 Sebastian Biały
- 12.04.11 00:36 pmlb
- 12.04.11 05:05 Piotr
- 12.04.11 08:58 zlotowinfo
- 12.04.11 09:16 ~|_ukasz
- 12.04.11 09:24 Borys Pogoreło
- 12.04.11 09:29 Borys Pogoreło
- 12.04.11 10:38 Marcin Wasilewski
- 12.04.11 12:11 xbartx
- 12.04.11 13:37 Borys Pogoreło
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...