eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-04-11 21:13:22
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rzetelny Solidny <r...@g...com> napisał(a):

    > Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
    > portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank miał PELNE
    > informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
    > ("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji
    > "Saldo")

    Co innego transakcja, co innego stwierdzenie, że ta kasa fizycznie nie
    została wypłacona i nadal leży w bankomacie. Jeśli dostępne środki były
    mniejsze od salda, to niczym taki zapis nie różni się od prawidłowo
    zrealizowanej transakcji blokady po wypłacie pieniędzy z bankomatu. To co
    opisujesz to standardowy opis blokady.

    > Konsultant natomiast mi powiedział zebym SAM SZUKAL osoby
    > odpowiedzialnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
    >
    IMHO nie powinni tego rodzaju "porad" udzielać w ogóle, nawet jeśli chą
    spławić namolnego klienta, który nie odróżnia transakcji elektronicznej od
    kasy w banknocie.

    > CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
    > bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
    > SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
    >
    Ale bank to zweryfikuje, tyle zajmuje im to co najmniej tydzień, a Ty
    chciałeś od ręki.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1