eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Date: Mon, 11 Apr 2011 21:13:22 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <invqth$ode$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9...@k...googlegroups.com>
    <insk9l$hn6$1@news.onet.pl>
    <7...@r...googlegroups.com>
    <int611$4ht$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302556402 25006 172.20.26.236 (11 Apr 2011 21:13:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 21:13:22 +0000 (UTC)
    X-User: okemot
    X-Forwarded-For: 80.238.119.238
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550469
    [ ukryj nagłówki ]

    Rzetelny Solidny <r...@g...com> napisał(a):

    > Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
    > portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank miał PELNE
    > informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
    > ("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji
    > "Saldo")

    Co innego transakcja, co innego stwierdzenie, że ta kasa fizycznie nie
    została wypłacona i nadal leży w bankomacie. Jeśli dostępne środki były
    mniejsze od salda, to niczym taki zapis nie różni się od prawidłowo
    zrealizowanej transakcji blokady po wypłacie pieniędzy z bankomatu. To co
    opisujesz to standardowy opis blokady.

    > Konsultant natomiast mi powiedział zebym SAM SZUKAL osoby
    > odpowiedzialnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
    >
    IMHO nie powinni tego rodzaju "porad" udzielać w ogóle, nawet jeśli chą
    spławić namolnego klienta, który nie odróżnia transakcji elektronicznej od
    kasy w banknocie.

    > CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
    > bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
    > SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
    >
    Ale bank to zweryfikuje, tyle zajmuje im to co najmniej tydzień, a Ty
    chciałeś od ręki.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1