-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: root <r...@v...pl>
Newsgroups: pl.biznes.wgpw
Subject: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Date: Mon, 11 Apr 2011 21:41:30 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 116
Message-ID: <dfl4cnpb4o18.1tvntkpfc6vzm$.dlg@40tude.net>
References: <v4jz3vcfiu0f$.a656va1wvcb5$.dlg@40tude.net>
<1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-193-22.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302550890 6092 84.10.193.22 (11 Apr 2011 19:41:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 19:41:30 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:505816
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 11 Apr 2011 20:12:45 +0200, a...@v...pl napisał(a):
>> Dnia Mon, 11 Apr 2011 18:19:57 +0200, a...@v...pl napisał(a):
>
>>
>
>>>>> Od razu widać z kim na tej grupie mamy do czynienia. Jak widzisz, zostałeś
>
>>>
>
>>>>> potraktowany jak zostałeś ponieważ różne makrele czy inni pracownicy
>
>>>
>
>>>>> banków mają
>
>>>
>
>>>>> takie podejście do klienta jak widać.
>
>>>
>
>>>>
>
>>>
>
>>>> Rozumiem, ze Ty jako konsultant mLinii od razu bys przelal pieniadze ze
>
>>>
>
>>>> swego konta, zeby klient byl zadowolony?
>
>>>
>
>>>>
>
>>>
>
>>>> Pozdrawiam
>
>>>
>
>>>>
>
>>>
>
>>>> Darek
>
>>>
>
>>> Tylko taki wniosek Ci się nasunął? Bylejakość to jest to co ogranicza naszą
>
>>> wolność chyba w największym stopniu. Marnuje czas i pieniądze. Oczywiście,
> że
>
>>> konsultant nie jest niczemu winien. Tu dyskutujemy o bezwolnym przyzwoleniu
> na
>
>>> takie nie inne działania banku czy banków. Konsultant, to przedstawiciel
> banku,
>
>>> a tym samym jego procedur. Cóż by się stało gdyby zwrot pieniędzy nastąpił
>
>>> natychmiast, a sprawę później wyjaśniano. Zapewne bank by zbankrutował:-))))
>
>>> Najgorzej gdy ma się mentalność niewolnika.
>
>>>
>
>> Powiem Ci ze takie cos podobnego przydarzylo mi sie w BPH. Mieli awarie i
>
>> oddział był odcięty od swojej centrali. Ludziska podpisywali cyrograf ze
>
>> maja tyle to a tyle pieniedzy i bank wypłacał na podstawie tego papierka
>
>> (zrobili jakieś ograniczenie do 5000zł ale mimo wszystko wypłacali). Można
>
>> wiec załatwić sprawę w typowy polski sposób - na gębę. Ale to było dawno bo
>
>> 1995/6 r. Wtedy nawet bankomatów za dużo nie było a o KK mało kto słyszał.
>
>> Teraz mamy procedury unijne i zachodnie standardy. Teraz klient dzwoni na
>
>> infolinie a tam "informujemy ze w trosce o wysoki standard usług rozmowa
>
>> jest nagrywana..." I o to walczylim i umieralim.
>
>> Może kiedyś życie było milsze ale trzeba się przystosować. Publiczny lament
>
>> nad takim "nieszczęściem" trochę nie przystoi chłopu. Pani w recepcji można
>
>> zapłacić w innym terminie, pieniądze na życie można pożyczyć od znajomych,
>
>> poprosić kogoś żeby zrobił szybki przelew na konto. Naprawdę jest kilka
>
>> lepszych możliwości niż roztkliwianie się nad zepsutym bankomatem. Takie
>
>> rzeczy się zdarzały i będą sie zdarzać. Trzeba czasem ruszyć mózgowiem,
>
>> żeby nie dopuścić do takiej sytuacji.
>
> A przede wszystkim nie dać pieniędzy takiemu bankowi. Informacja podana innym
> jak najbardziej wskazana. Choćby dlatego aby Internet nie przerodził się li
> tylko w tubę reklamową jak to już uczyniła choćby TV.
>
>>
Eeee tam. bank jak każdy inny. Wszędzie są te same procedury. Wszędzie tyle
samo się czeka w takich przypadkach. Przynajmniej ten bank nie kantuje a w
umowach nie ma drobego druczku. Mnie sie tam podoba bo nie muszę spędzać
tygodnia na poszukiwaniu miejsca "gdzie jest haczyk". To dla mnie
ważniejsze niż "nieszczęścia" księżniczki, której się wydaje że wszyscy
będą sikać ze strachu bo jej zeżarło kartę. Pożyje chłopak dłużej, to moze
zobaczy jak można zostać rzeczywiście okradziony czy pozbawiony środków do
życia. Na razie przypomina raczej pięciolatka, który ryczy w niebogłosy bo
mu kolega zabrał zabawkę.Poza tym NTG.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.11 21:13 DJ
- 12.04.11 06:16 a...@v...pl
- 12.04.11 06:57 skippy
- 12.04.11 06:58 skippy
- 12.04.11 07:46 a...@v...pl
- 13.04.11 06:38 Dombrek
- 18.04.11 06:37 fatso
- 18.04.11 08:12 Waldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Asseco - wezwanie do sprzedaży akcji
- Ukraina "krajem wysokiego ryzyka" z pożyczką IMF
- Sejm zadał zdecydowany cios bankom : nie będzie oprocentowania powyżej (obecnej) inflacji! :-)
- NBP ściemnia że to nie "oczekiwania inflacyjne" [Kredyty hipoteczne 87% w dół w drugim kwartale]
- EUR nie zabraknie - ECB dodrukuje [Jak UE "walczy" z wysoką inflacją]
- Z naszej drogiej UE: EURo bank walczy ze straszliwą inflacją stopami procentowymi 2%
- No to jak długo inflacja będzie "tylko" jednocyfrowa? [grubo ponad 5%]
- D. Tusk: Polska zasługuje na cud zwalczenia inflacji trwale niskimi (realnie ujemnymi) stopami procentowymi [parafraza]
- Niemcy: Nie ma DM ale jest inflacja 7.8% rok do roku [Siła EUR]
- Czy strefa EUR JUŻ potrzebuje L. Balcerowicza do drakońskiej walki z inflacją?
- Prezes PGNiG: GOSPODARSTWOM DOMOWYM gazu na pewno nie zabraknie
- Spotkanie WUJ i WIA
- Re: Podwyżki cen gazu - wina Tuska! ;-)
- Re: Marsz musi być!
- Dlaczego obstawiać że inflacja wzrośnie? Bo Glapiński mówi że sama spadnie
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...