  • Data: 2009-07-22 23:10:07
    Temat: Re: w mackach Millennium
    Od: cp <cp@_pl._pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jul 2009 00:24:02 +0200, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    >Uzytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Spójrzmy na to jednak takze na to zagadnienie z drugiej strony.
    >
    >Bank nie moze za bardzo, ot tak, zamknac Twojego rachunku, który juz
    >istnieje, bo za chwile narazi sie na Twój zarzut, ze bez zgody klienta
    >zadysponowal rachunkiem klienta (masz przeciez umowe rachunku podpisana
    >przez bank). Dlatego tez bank chce jakiejs podkladki w sensie dupochronu dla
    >operacji powodujacej znikniecie tego rachunku. Bank sam sie w to wladowal
    >wydziwianiem na temat podpisu i teraz usiluje sie z tego sensownie
    >wykaraskac.

> [...]

    hmmm..... nie przeczmy jednak faktom, bo z falszu mozna wywnioskowac
    cokolwiek

    Skoro bankowi nie wystarczylo to, ze sam ze swojej incjatywy do mnie
    dzownil w grudniu 2008 roku (z weryfikacja moich danych osobowych) i
    informowal o niewaznosci umowy to trudno teraz mowic (po siedmiu
    miesiacach) o braku asymetrii.

    Czy bank potrzebuje dupochronu - nie wiem - o czyms takim mnie nie
    poinformowal, poza wygenerowym w lipcu 2009 r. zapewnie automatycznie
    przez system "podziekowaniem" za korzystanie z ich oferty, ktora
    ewidednie sugeruje, ze dla systemu banku wciaz jestem ich klientem.

    Ponadto nie zapominaj (pisalem o tym), ze w lutym 2009 r osobiscie z
    wlasnej incjatywy odwiedzilem ich placowke (po nieoczekiwanim
    otrzymaniu wyciagu za styczen 2009) w celu wyjasnienia sprawy i
    otrzymalem zapewnienie od banku (niestety tylko ustnie), ze wszystko
    jest w porzadku (czyli nie mam podpisanej umowy z bankiem).

    Ja tu widze duza asymetrie zachowania banku na moja niekorzysc, oraz
    sporo mojej dobrej woli w wyjasnieniu sprawy z bankiem.