  • Data: 2006-02-15 09:16:10
    Temat: Re: w przededniu zlozenia wniosku o kredyt hipoteczny
    Od: wek <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Onzo napisał(a):
    > Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wiesz, poza pierwszymi punktami te pozostałe wcale nie są takie wykluczone
    > ;) To rozdawanie tylko nei bardzo ;)
    >
    > Pzdr
    > Onzo

    A ja sie ciagle zastanawiam, czy wydawac juz te 100 milionow, ktore
    obiecal prezydent Walesa, czy tez zamieszkac juz w tym mieszkaniu, ktore
    obiecal prezydent Kwasniewski, a moze wprowadzic sie do tego, ktore
    chcial ludziom przyblizyc premier Pol, no i w koncu czy poczekac i
    zamieszkac w tym mieszkaniu, ktore obiecalo PiS.