eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność bankuRe: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
  • Data: 2013-12-26 15:16:13
    Temat: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:l9hb2s$o4u$1@node1.news.atman.pl...

    > Dlatego ostrzegam przyszłych "zadowolonych" z transakcji, że POK tak
    > właśnie postępuje.
    > W czasie , kiedy ja padłem ofiarą oszusta, nie udało mi się znaleźć
    > odpowiedniego zapisu w regulaminach POK i dlatego byłem zdziwiony.
    > Z drugiej strony co to za ochrona, kiedy tracisz 50% wpłaconej kwoty, bo
    > dostałeś cegłę!

    Ale źle ostrzegasz. Źle, bo nakłaniasz do popełnienia przestępstwa.
    Zwłaszcza, że można dobrze i bez popełniania przestępstwa. Policję
    powiadamiasz o oszustwie polegającym na wyłudzeniu 100% kwoty poprzez
    przysłanie Ci bezwartościowej rzeczy i takie postanowienie o wszczęciu od
    policjanta dostajesz. Pisząc do ALLEGRO nie rozwodzisz sie i podajesz, ze
    zostałeś oszukany na 100%, bowiem nie dostałeś zamówionej rzeczy. O
    dostaniu "cegły" nie piszesz.